خدا را دوست دارَم ، اَز روزے ڪـﮧ دریافتِـه اَم، جُز خدا ڪَســے را نَـدارَم ڪـﮧ دلـدارے اَم بـِدهَـد ،
وَ با هَمِـﮧ بَـدیهایَـم ، تَرڪَـم نَکُنَـد ..
از وَقتـے خدا را دوست دارَم ، دیگَر ... تَنهآ نیستَـم ...
تنهایی یعنی نبودن خدا، یعنی از دست دادن خدا اگه تونستی تو زندگیت خدا رو به دست بیاری ،
پس تو تنها نیستی چون میدونی یه نفر سخت عاشقته
و اگه الان تنهایی پس شاید دل به خدا ندادی ،
چون اگه عشق خدا رو حس کنی همین برای زندگیت کافیه
گنجینه معرفت...
ما را در سایت گنجینه معرفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 16:59